Täna ei ole hea päev. Nimelt lahkus meie Laidley suurlinnast Kukk ja Veronika. Lausa kahju kohe. Pole enam kaunilt naeratavat Veronikat, kes mulle paar korda raskel hetkel syya andis ja lohutas. Ning enam ei ole Kukke, kellega roppu juttu puhuda. Selles osas ikke temale vastast pole. Kui mina ajan niisama natuke roppu juttu vahel, siis tema ikke suudab kohe teemaarendusse eriti võikaid detaile tuua. Väga nauditavad vestlused olid temaga. Toon siinkohal ära ka tema poolt saadetud viimase SMS sõnumi. Ropud sõnad asendan siiski tärnidega, kuna tont teab, kes mu blogi loeb, äkki mõni alaealine. Ja siit ta tuleb: "Olematu ******** *************** ********* *********"
Selline kaunis sõnum..
Friday, July 31, 2009
Tuesday, July 21, 2009
Täna pesin terve päeva hurmaade puid. Hurmaa on miski puuvili, millest ma polnud enne Laidley'sse tulekut kuulnudki.
Kuna farmi tuleb varsti miski suurem tervise- või miski sanitaarinspektor, siis peab farm läikima. Minu ylesanne on puud puhtaks pesta. Ikke kenasti survepesuriga. Lausa läigivad, kui olen yle käinud.
Nuh, inspektori osa mu jutust on muidugi ilmselge isalehma väljaheide, aga pesemine mitte. Nimelt on puude peale tulnud miskid mutukad, kes järavad suure naudinguga puud just okste ja tyve yhenduskohast. Selle peale oks solvub ja kuivab ära. Ning et oma masendust veel paremini välja näidata, võtavad need oksad kätte ja lõpuks kukuvad lausa puu kyljest ära. Vilju nad kah ei viitsi loomulikult enda kylge rippuma võtta. Nyyd meie peamegi siis survepesuriga kahjustatud kohtadest need sitikad minema uhama.
Midagi sellist siis.. Pildil sakslane Jan aktsioonis.
Kuna farmi tuleb varsti miski suurem tervise- või miski sanitaarinspektor, siis peab farm läikima. Minu ylesanne on puud puhtaks pesta. Ikke kenasti survepesuriga. Lausa läigivad, kui olen yle käinud.
Nuh, inspektori osa mu jutust on muidugi ilmselge isalehma väljaheide, aga pesemine mitte. Nimelt on puude peale tulnud miskid mutukad, kes järavad suure naudinguga puud just okste ja tyve yhenduskohast. Selle peale oks solvub ja kuivab ära. Ning et oma masendust veel paremini välja näidata, võtavad need oksad kätte ja lõpuks kukuvad lausa puu kyljest ära. Vilju nad kah ei viitsi loomulikult enda kylge rippuma võtta. Nyyd meie peamegi siis survepesuriga kahjustatud kohtadest need sitikad minema uhama.
Sunday, July 19, 2009
Täna klubisse ei viitsinud minna, kuna eilne läbu hostelis venis kuidagi pikaks. Miski hetk aga sai Kontus kõne Grant'ilt, kes oli just klubist mööda sõitnud ja näinud seal suurt hulka päästeameti ja politsei autosid. Selle info peale lendasin ma muidugi kohale.
Selgus, et yks esmahyppaja oli suutnud kõrge puu otsa maanduda.
ikke nii miski 15-20 kõrgusel. Mis asja sitemaks tegi oli see, et tegemist oli kuivanud puuga. Ja selline puu, kust ise kohe kindlasti alla ei oleks kannatanud ronida. Kuna tegemist oli ikka suure syndmusega, siis kohal oli umbes 4-5 politseiekipaazi, lisaks kiirabi ja neli päästeameti masinat. Ning veel umbes 15-20 autotäit niisama uudistajaid. Kuna puu asus jõeorus, siis ei pääsenud sinna eriti hästi ligi. Kaugemalt jälle kohaliku päästeameti pisike redel hädaliseni ei ulatunud. Selle peale toodi Brisbanest politsei eskordi saatel miski eriti vägev tõstuk, mille abil vaene härrasmees lõpuks maa peale toodi. Peale 2,5-3 tundi maa ja taeva vahel kõlkumist. Igaljuhul maru pikk langevarjuhype. Ega palju tegelasi vist pole, kes 2,5 tundi kupli all oleks olnud.
Lisaks politseile ja päästeametile oli kohal loomulikult press. 3 erinevat telekanalit olid reporterid kohale saatnud helikopteritega. Päris vägev.
Kaks kopterit maandusid, kolmas tiirutas natuke ringi ja ilmselt tegi mõned kaadrid vaid õhust
Tyybil endal õnneks midagi häda ei olnud. Ainult jalad olid kippunud ära surema seal rippudes. Põhjendas ta oma puundumist sellega, et varju polnud võimalik pöörata. Samas jälle kõik pealtnägijad ytlesid, et kuppel oli täiesti kenasti avanenud ja visuaalse hinnangu järgi oleks pidanud kõik korras olema. Ei tea. Tegemist oli minu pakitud varjuga, seega minu hinnangul oli loomulikult varjuga kõik 100 prossa korras! Lausa ideaalne.
Selgus, et yks esmahyppaja oli suutnud kõrge puu otsa maanduda.
ikke nii miski 15-20 kõrgusel. Mis asja sitemaks tegi oli see, et tegemist oli kuivanud puuga. Ja selline puu, kust ise kohe kindlasti alla ei oleks kannatanud ronida. Kuna tegemist oli ikka suure syndmusega, siis kohal oli umbes 4-5 politseiekipaazi, lisaks kiirabi ja neli päästeameti masinat. Ning veel umbes 15-20 autotäit niisama uudistajaid. Kuna puu asus jõeorus, siis ei pääsenud sinna eriti hästi ligi. Kaugemalt jälle kohaliku päästeameti pisike redel hädaliseni ei ulatunud. Selle peale toodi Brisbanest politsei eskordi saatel miski eriti vägev tõstuk, mille abil vaene härrasmees lõpuks maa peale toodi. Peale 2,5-3 tundi maa ja taeva vahel kõlkumist. Igaljuhul maru pikk langevarjuhype. Ega palju tegelasi vist pole, kes 2,5 tundi kupli all oleks olnud.Lisaks politseile ja päästeametile oli kohal loomulikult press. 3 erinevat telekanalit olid reporterid kohale saatnud helikopteritega. Päris vägev.
Kaks kopterit maandusid, kolmas tiirutas natuke ringi ja ilmselt tegi mõned kaadrid vaid õhustTyybil endal õnneks midagi häda ei olnud. Ainult jalad olid kippunud ära surema seal rippudes. Põhjendas ta oma puundumist sellega, et varju polnud võimalik pöörata. Samas jälle kõik pealtnägijad ytlesid, et kuppel oli täiesti kenasti avanenud ja visuaalse hinnangu järgi oleks pidanud kõik korras olema. Ei tea. Tegemist oli minu pakitud varjuga, seega minu hinnangul oli loomulikult varjuga kõik 100 prossa korras! Lausa ideaalne.
Friday, July 17, 2009
Thursday, July 16, 2009
Wednesday, July 15, 2009
Tuesday, June 30, 2009
kolm või rohkem sõna mu sõidukist
Täna hommikul läksin teistega koos tööle. Minu tiim kyll ei töötanud täna, kuid otsustasin minna kohale ja yritada oma autot putitada. Nimelt see kooles ära just farmis, kui tahtsin töölt koju sõita.
Hommikul kohale jõudes oli ilm veel vastikult kylm, nii et kolisin kiiresti autosse sisse, mähkusin kahte magamiskotti ja lugesin raamatut 2,5 tundi. Siis oli piisavalt soe, et tegudele asuda. Põhimõtteliselt ei jõudnudki suurt midagi teha, kui proovisin korra masinat käivitada. Asi läks tööle lausa nipsust! Yhes mõttes hea, et asi jälle töötab, teisest kyljest on jälle kahju, et ei saanud tõrkuvat elementi yles otsida ja seda vahetada. Nagunii järgmisel korral ytleb sama vidin yles kusagil keset kõrbe, valides just hetke, kui mul yhtegi õlut enam autos ei ole. Lisaks ajab närvi see, et ma kaks ja pool tundi täiesti asjatult autos kykitasin. Vähemasti raamat oli hea..
Kuna juba auto kallal asjatamiseks läks, otsustasin vahetada ära ka piduriklotsid, kuna vasaku esimese ratta poolt tuli juba kahtlast häält pidurdamise ajal. 57 taala eest sain tutikad klotsid, mida installida. Yllatus ei olnud väga suur, leides eest sellise piduriklotsi:
Päris kena, kas pole? Õnneks pealiskaudse hindamise järgi ei olnud piduri ketas väga kõvasti veel kannatada saanud. Ja vähemasti ei saa mind syydistada mõttetus raharaiskamises ja autoosade väljavahetamises, kui neil veel pool eluiga alles on. Asjast tuleb ikke viimast võtta!
Nu ja ongi kõik. Millagi yritan ka auto legaalseks teha. Praegu olen juba yle kahe kuu sõitnud ringi ilma ylevaatuse ja registreerimiseta.
Hommikul kohale jõudes oli ilm veel vastikult kylm, nii et kolisin kiiresti autosse sisse, mähkusin kahte magamiskotti ja lugesin raamatut 2,5 tundi. Siis oli piisavalt soe, et tegudele asuda. Põhimõtteliselt ei jõudnudki suurt midagi teha, kui proovisin korra masinat käivitada. Asi läks tööle lausa nipsust! Yhes mõttes hea, et asi jälle töötab, teisest kyljest on jälle kahju, et ei saanud tõrkuvat elementi yles otsida ja seda vahetada. Nagunii järgmisel korral ytleb sama vidin yles kusagil keset kõrbe, valides just hetke, kui mul yhtegi õlut enam autos ei ole. Lisaks ajab närvi see, et ma kaks ja pool tundi täiesti asjatult autos kykitasin. Vähemasti raamat oli hea..
Kuna juba auto kallal asjatamiseks läks, otsustasin vahetada ära ka piduriklotsid, kuna vasaku esimese ratta poolt tuli juba kahtlast häält pidurdamise ajal. 57 taala eest sain tutikad klotsid, mida installida. Yllatus ei olnud väga suur, leides eest sellise piduriklotsi:

Päris kena, kas pole? Õnneks pealiskaudse hindamise järgi ei olnud piduri ketas väga kõvasti veel kannatada saanud. Ja vähemasti ei saa mind syydistada mõttetus raharaiskamises ja autoosade väljavahetamises, kui neil veel pool eluiga alles on. Asjast tuleb ikke viimast võtta!
Nu ja ongi kõik. Millagi yritan ka auto legaalseks teha. Praegu olen juba yle kahe kuu sõitnud ringi ilma ylevaatuse ja registreerimiseta.
Subscribe to:
Comments (Atom)
