Hommikul kohale jõudes oli ilm veel vastikult kylm, nii et kolisin kiiresti autosse sisse, mähkusin kahte magamiskotti ja lugesin raamatut 2,5 tundi. Siis oli piisavalt soe, et tegudele asuda. Põhimõtteliselt ei jõudnudki suurt midagi teha, kui proovisin korra masinat käivitada. Asi läks tööle lausa nipsust! Yhes mõttes hea, et asi jälle töötab, teisest kyljest on jälle kahju, et ei saanud tõrkuvat elementi yles otsida ja seda vahetada. Nagunii järgmisel korral ytleb sama vidin yles kusagil keset kõrbe, valides just hetke, kui mul yhtegi õlut enam autos ei ole. Lisaks ajab närvi see, et ma kaks ja pool tundi täiesti asjatult autos kykitasin. Vähemasti raamat oli hea..
Kuna juba auto kallal asjatamiseks läks, otsustasin vahetada ära ka piduriklotsid, kuna vasaku esimese ratta poolt tuli juba kahtlast häält pidurdamise ajal. 57 taala eest sain tutikad klotsid, mida installida. Yllatus ei olnud väga suur, leides eest sellise piduriklotsi:

Päris kena, kas pole? Õnneks pealiskaudse hindamise järgi ei olnud piduri ketas väga kõvasti veel kannatada saanud. Ja vähemasti ei saa mind syydistada mõttetus raharaiskamises ja autoosade väljavahetamises, kui neil veel pool eluiga alles on. Asjast tuleb ikke viimast võtta!
Nu ja ongi kõik. Millagi yritan ka auto legaalseks teha. Praegu olen juba yle kahe kuu sõitnud ringi ilma ylevaatuse ja registreerimiseta.
No comments:
Post a Comment